فروش پیکاپ آمیکو

فروش خودرو پیکاپ آسنا دو کابین دو دیفرانسیلی آمیکو آغاز شد.نمایندگی  آمیکو جدیدا دست به فروش ماشین با کیفیت ،پیکاپ آسنا زده است که این خبر بازخورد گسترده ای در صنعت خودرو ایران ایجاد کرده.

 

یکی از برتری های این خودرو نسبت به خودروهای دیگر داشتن گواهینامه استانداردهای ۸۵ گانه ایمنی و الایندگی روز اروپا است.جهت امنیت و ایمنی بیشتر سرنشینان ،شاسی پیکاپ آمیکو همانند اتومبیل های پیشرفته اروپائی در تصادف های شاخ به شاخ در قسمت جلو به چهارمرحله ضربه گیرمجهز شده که پیکاپ های چینی و ژاپنی موجود در بازار از آن بی بهره هستند.

 

نمایندگی ارس خودرو دیزین (آمیکو) شرایط ویژه فروش برای این خودرو ها قرار داد است و به کسانی که پیکاپ آسنا در را طرح اولیه فروش خریداری کنند مشمول ۱۰% درصد تخفیف خواهند شد.

 

 

برتری پیکاپ آمیکو نسبت به سایر پیکاپ ها:

  • همه ی پیکاپ های وارداتی و منتاژ شده چینی بر اساس استاندارد آلایندگی یورو۴ هستند ولی پیکاپ آمیکو دارای استاندارد یورو ۵ می باشد.
  • در قطعات متشکله دقت و مهارت بسیاری در جهت افزایش کیفیت اعمال شده و بهترین قطعات سازان معروف دنیا استفاده گریده است.
  • سیستم کلاچ پیکاپ های آمیکو از معروف ترین وقوی ترین برند اروپایی valeo با گشتاورد حدود۱/۵ برابر گشتاورد موتور میتسوبیشی انتخاب شده که در دشوارترین موقعیت قدرت را به نمایش می گذارد.
  • ضد سرقت نصب شده در پیکاپ آمکیو یکی از مطئن ترین وقوی ترین ایموییلایزر ها می باشد که همانند خودروهای لوکس اروپائی به راحتی رمز گشایی نمی شود.
  •  هیچ یک از ‌پیکا‌پ‌های چینی و حتی ژاپنی به قفل دیفرانسـیل اتوماتیک مکانیکـی مجهــز نمـی بـاشند (Diff. Lock)و تنهــا ‌‌پیکاپ‌های آمریکایی مثل فورد و شورلت و در ایران فقط ‌پیکاپ های آمیکو، به این نوع قفــل دیفرانسیل ساخـت آمریکــا تجهیــز شده ‌اند

علاقه مندان محترم به خرید  این خودرو می توانند به نمایندگی آمیکو مراجعه کنند.