برتری پیکاپ آمیکو نسبت به سایر پیکاپ ها

شرکت خودروساز آمیکو در سال ۱۳۶۸ تاسیس و برند آمیکو در ایران و ۳۲ کشور در جهان ثبت شد.آمیکو با انواع کامیون های باری در ایران وسطح خاورمیانه شناخته شده است.گروه صنعتی آمیکو با تجربه ۲۸ ساله در زمینه ساخت انواع خودروهای تجاری درصنعت حمل ونقل و ساخت انواع کامیون های باری هچون کامیونت ، کامیون، کشنده و تولید ۳۰٫۰۰۰ دستگاه خودرو تا به امروز به بازارهای بین المللی جزو یکی از مهمترین ها در صنعت خودوریی ایران قرار گرفته است. در چندسال گذشته برخی خودروسازان کشورمان اقدام به عرضه و فروش محصولات خودروسازی بزرگ چین کرده اند ولی شرکت آمیکو با به کارگیری از مهندسین و متخصسین و همکاران توانمند خود در تولید خودروهای تجاری توانست قطعات اصلی خودروها را به روش مهندسی خرید و با دقت تمام از برندهای مطرح روز دنیا تدارک و محصولاتی با کیفیت برتر خود را به بازار عرضه نماید.پیکاپ آمیکو محصول جدید آمیکو می باشد که توسط ارس خودرو به بازار معرفی شده است.
پیکاپ های تولیدشده در شرکت صنعتی آمیکو به دلیل کیفیت بالا توانسته تفاوت های بسیارنسبت به سایر تولیدکنندگان پیکاپ در کشور های دیگر داشته باشد که در زیر به چند نمونه از برتری های پیکاپ آمیکو نسبت به سایر پیکاپ ها اشاره شده است :
۱-  محصول جدید پیکاپ آمیکو اولین پیکاپ و خودروی ایرانی می باشد که موفق شده گواهینامه استاندارد ۸۸ گانه آلایندگی و ایمنی روز اروپا را به دلیل کیفیت بالا در ساخت از موسسه استاندارد آلمان اخذ کند و درنتیجه پیکاپ آمیکو قابل صادر به اتحادیه اروپا شود در صورتی که کشور چین موفق شده است تا ۵۵ نوع استاندارد cc چین را برا ی پیکاپ های تولیدی خود کسب کند.
میتوان به این نکته مهم نیز اشاره کرد که تمامی پیکاپ های مونتاژ شده در ایران و پیکاپ های وارداتی از کشور ژاپن فقط دارای استاندارد آلایندگی ۵۵ گانه می باشند.
۲-پیکاپ آمیکو مجهز به تجهیزات پیشرفته و سیستم سوخت رسانی CNG است و گواهینامه های مرتبط با ان را از موسسه استاندارد آلمان دریافت نموده است.

۳-هیچ یک از پیکاپ های چینی و ژاپنی به قفل دیفرانسیل اتوماتیک مکانیکی مجهز نمی باشد و تنها پیکاپ آمیکو و پیکاپ های آمریکایی مثل فورد و شورلت به این نوع قفل دیفرانسیل ساخت آمریکا مجهز است.
۴-پیکاپ های آمیکو مجهز به سیستم کلاج معروف ترین برند اروپایی VALEOبا گشتاورد ۱/۵ برابر گشتاورد موتور میتسوبشی می باشد که در سخت ترین موقعیت های قدرت خود را به نمایش می گذارد.
یکی دیگر از برتری های پیکاپ آمیکو نسبت به سایر پیکاپ ها سیستم ضد سرقت نصب شده بر روی پیکاپ آمیکو می باشد که یکی از معروف ترین و قوی ترین ایموبیلایزر می باشد که همانند خودروهای لوکس اروپایی به راحتی رمز گشایی نمی شود.
۵-پیکاپ آمیکو وجه تمایزی که با دیگر پیکاپ های موجود در بازار ایران دارد کرانوبل وپینیون دیفرانسیل می باشد که نسبت دنده ها وهمچنین آلیاژ مواد تشکیل دنده انها با استفاده از تکنولوژی پیکاپ های آمریکایی جهت ایجاد گشتاورد بالاتر و عمر بیشتر مهندسی و تولید شده است.
۶-تمام پیکاپ های دوکابین ساخت کشور چین وژاپن GVW کمتر از ۲۸۰۰کیلوگرم است در صورتی که GVW پیکاپ های آمیکو دو کابین ۳۲۰۰ کیلوگرم می باشدکه این به این منظور است که قابلیت حمل ۴۰۰کیلوگرم بار بیشتر را دارد.
۷-GVW پیکاپ های تک کابین ساخت اروپا و چین و کره کمتر از ۳۰۰۰کیلوگرم می باشد در حالی که پیکاپ تک کابین آمیکو دارای GVW 3450 کیلوگرم می باشد در نتیجه توانایی حمل حدود نیم تن بار بیشتر را نسبت به رقبای موجود در بازار را دارد.
۸-پیکاپ آمیکو همانند خودروهای پیشرفته اروپایی جهت امنیت و ایمنی بیشتر سرنشینان ، شاسی پیکاپ آمیکو در تصادف های شاخ به شاخ در قسمت جلو به چهار مرحله ضربه گیر مجهز شده است که پیکاپ های چینی و ژاپنی موجود در بازار از این امکان بی بهره اند.
۹-آمیکو پیکاپ های خود را بر اساس استاندارد یورو ۵ طراحی کرده است و با قابلیت ترفیع به یورو ۶ تولید وبه فروش می رساند و صورتی که همه پیکاپ های وارداتی کشورهای چین و کره و ژاپن بر اساس آلایندگی یورو ۴ ساخته شده اند.
شرکت آمیکو با استفاده از قطعات با کیفیت و با استفاده از تکنولوژی های روز خودرویی دنیا در جهت افزایش افزایش کیفی اعمال شده پیکاپ های رده اول دنیا به صورت استاندارد دارا می باشند و از نظر راحتی و نرمی و امکانات رفاهی آسایش بهتر و بیشتر را نسبت به دیگر پیکاپ های موجود در بازار برای علاقه مندان به این نوع پیکاپ ها مهیا می سازد.آمیکو جزو یکی از مهم ترین های صنعت خودروسازی ایران در حال حاضر قرار گرفته است.

برای اطلاع از فروش اقساطی پیکاپ آمیکو با کارشناسان وب سایت تماس حاصل فرمایید.