کامیون آمیکو

کامیون آمیکو یک محصول موفق برند آمیکو می باشد که در ایران توسط  گروه صنعتی ارس خودرو معرفی و به فروش می رسد. گروه صنعتی آمیکو با بیش از ده سال فعالیت مستمر در زمینه ساخت انواع کامیون های باری و انواع کشنده هم اکنون یکی از مهمترین شرکت های تولید کننده خودرو در ایران می باشد. کامیون آمیکو در سال ۸۶ وارد بازار خودرویی ایران شد و توانست با مصرف سوخت پایین عنوان  اقتصادی ترین کامیون را

به نام خود ثبت کند. آمیکو در کشورمان دارا ی طرفداران بی شماری می باشد.  کامیون آمیکو معرف برند کامیون سازی ایران در دنیا بوده و هست.کامیون های تولیدی گروه صنعتی آمیکو با تکیه بر قدرت بالا و زیر بندی و دیفرانسیل پرقدرت ، جان سختی پیشرانه و گیربکس، باعث شده تا رانندگان محترم کشورمان آن را به خیلی از کامیون های باری غربی امروزی ترجیح دهند که می توان گفت چند راه هم بیراه نیست.

تاکنون  آمیکو  2 کلاس مختلف از کامیون باری در دو نوع تک محور و جفت محور  تولید کرده است که جهت بارهای سنگین حمل بار، برای مسافت های طولانی و همچنین مقاصد عمرانی و ساخت و ساز استفاده می شود. کامیون باری آمیکو گل سرسبد محصولات آمیکو به حساب می آید. این مسئه را می توان از سرمایه گذاری گسترده شرکت به روی تحقیق و توسعه این محصول فهمید. کامیون های تولیدی گروه صنعتی آمیکو براساس استاندارد های روز اروپا تولید شده و توانسته موفق به کسب گواهی استاندارد ایران شود. یکی دیگر از موفقیت های آمیکو انتخاب کامیون برترسال در چند سال متوالی بوده است.

کامیون تک محور آمیکو یک محصول موفق شرکت آمیکو می باشد که توسط گروه صنعتی ارس خودرو عرضه و به فروش می رسد. کامیون آمیکو با شرایط مطلوب و استانداردهای روز اروپا در حالی که باری حدود ۵/۵ تن را باسرعت ۱۰۰۰ کیلومتر در ساعت حمل می کند مصرف سوختی کمتر از ۸% لیتر برای هر صد تن کیلوگرم داشته است. این کامیون به توربو دیزل ۵/۱۱ لیتری مجهز می باشد که توانایی ۴۰۰ اسب بخار نیرو را دارد.

در داخل کابین نیز با لیست کامل تجهیزات رفاهی روبه رو می شویم که از میان آپشن های متعدد میتوان به :تهویه متبوع ، چهار عدد آینه برقی ، آینه های گرمکن دار،صندلی راننده بادی، دارای کابین جاخوابدار اشاره کرد که در برخی از قسمت ها علاوه بر راحتی زیبایی را نیز به همراه دارد.

کامیون آمیکو جفت محور : کامیون باری جفت محور آمیکو با کاربری حمل بارهایی با تناژ ۲۵ تن تولید و به بازار فروش راه یافت و توانست به فروش بالایی دست یابد. موتور کامیون آمیکو جفت محور دارای قدرت ۳۳۶ اسب بخار و حجم ۹۷۲۶ سی سی می باشد.کامیون آمیکو جفت محور با قیمت مناسب و شرایط فروش اقساطی آمیکو ویژه ای به فروش می رسد که توانسته نظر بسیاری از رانندگان را به خود جلب کند و جزو یکی از پرفروش ترین ها در کشورمان باشد.