معارفه مدیر عامل جدیدارس خودرو

در مراسمی با حضور ریاست و اعضای محترم هیئت مدیره ارس خودرو دیزل مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد و معارفه مدیر عامل جدید انجام شد.در این مراسم از زحمات بی شائبه و ارزنده ده ساله آقای ناصر اسفنجی مدیر عامل پیشین ارس خودرودیزل قدردانی شد و آقای غلامرضا صادقیان طی حکمی از طرف ریاست هیئت مدیره به عنوان مدیر عامل شرکت ارس خودرومعرفی گردید.

غلامرضا صادقیان مدیر عامل اسبق ایران خودرو تبریز پس از تجربه قائم مقامی در شرکت هواپیمایی اتا و شرکت پتروشیمی تبریز به تازگی به عنوان مدیر عامل ارس خودرودیزل بزرگترین  شرکت تولیدی گروه آمیکو و بزرگترین شرکت خودورساز بخش خصوصی که در کشور می باشد منصوب شد.

شرکت ارس خودرو یکی از زیر مجموعه های خودروسار آمیکو می باشد که محصولاتی نظیر کامیون آمیکو و انواع خودروهای کار را عرضه ناوگان حمل ونقل کشور کرده است.آمیکو با دارا بودن تکنولوژی تولید و مونتاژ انواع خودروهای تجایر و سواری با دریافت گواهی های ۸۸ گانه استاندارد ایمنی آلایندگی برای محصولات دیزلی برای محصولات دوگانه سوز از سازمان محیط زیست ایران در رئیف خودروهای معروف اروپا قرار اده است.

آمیکو فعالیت خود صنعتی خود را در سال ۱۳۶۸ آغاز کرد و توانست طی این مدت زمان بهترین خدمات را به هم وطنان عزیزمان ارائه دهد و به عنوان نگین درخشان در بین رقبای موجود اروپایی در بازار می باشد.

برای اطلاع از محصولات آمیکو و یا فروش اقساطی محصولات آمیکو با کارشناسان وب سایت  تماس حاصل فرمایید.