شرکت آمیکو از محصولات جدید خود رونمایی کرد

فروش ویژه دو محصول پیکاپ و کامیونت ام ۵۲ آمیکو (M52) از روز شنبه هفته جاری آغاز شده است و به نقل از معاون فروش کمپانی امیکو این شرکت علاوه بر دو محصول مذکور، محصول جدیدی نیز در دست تولید دارد که که در آینده ای نه چندان دور از آن رونمایی خواهد کرد.
معاون فروش آمیکو در ادامه افزود که در حال حاضر پیکاپ به رنگ سفید با قیمت ۴۹۸ ملیون تومان، کامیونت ام ۵۲ به رنگ سفید با قیمت ۲۳۸ میلیون تومان و رنگ زرد به قیمت ۲۴۸ میلیون تومان به خریداران عزیز عرضه می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت های ارائه شده با توجه به نوسانات ارز و محدودیت های قیمت گذاری صرفه اقتصادی خواهد داشت افزود: اگرچه علی رغم رشد قابل توجه ارز، قیمت محصولات آمیکو با قیمت هایی که در سال پیش ارائه شده بود، تفاوت چندانی ندارد و به عبارتی سعی کرده ایم قیمت ها را بدون توجه به رشد ارز تعیین کنیم زیرا در غیر این صورت تفاوت قیمت چشمگیری خواهیم داشت که کاهش قدرت خرید مصرف کننده ها را به دنبال دارد. از اینرو شرکت آمیکو بر آن بوده تا بیشترین فشار از جابجایی ارز را خود به دوش بکشد و در مقابل مشتریان خود را حفظ نماید.
همچنین معاون فروش گروه صنعتی آمیکو به منظور پاسخ به این پرسش که آیا شرکت برنامه ای برای ورود به کلاس های دیگر خودرو ها دارد افزود که خودرو ۲۶۳۱ مجوزهای لازم را دریافت کرده و به زودی وارد خط تولید خواهد شد و علاوه بر آن در سال ۹۹ برنامه هایی برای پیکاپ آسنا اتوماتیک اجرا خواهد شد و وی اظهار داشت که در حال حاضر در حال اخذ مجوزها و استاندارد های لازم هستیم تا بتوانیم تولید این محصولات را در دستور کار خود قرار داده ایم.