خدمات پس از فروش

تعمیرات گارانتی:

 در صورتيكه خودرو دچار نقص فني گرديده ولي قادر به حركت باشد و حركت آن موجب ايراد خسارت و بروز حادثه نگردد مي توانيد با يكي از مراكز پيام شركت آمیکو تماس گرفته و يا به هر يك از نمايندگي هاي مجاز  آمیکو خودرو مراجعه نماييد.
تعميرات كليه خودروهاي توليدي شركت آمیکو در طي دوره گارانتي مشمول ضوابط گارانتي بوده و كليه نمايندگي‌هاي مجاز ارس خودرو موظف به پذيرش و تعمير خودرو مي‌باشند.
دامنه ارائه خدمات :

مالکین کلیه خودروهای شرکت آمیکو در طی دوره گارانتی

مدارم مورد نیاز  :

اصل و کپی کارت گارانتی

هزینه :

طبق ضوابط کارت گارانتی انجام می گیرد

تعمیرات وارانتی :

چنانچه تعميرات مورد نياز خودرو خارج از دوره گارانتي باشد تا زمانيكه خودرو داراي كارت اشتراك طلايي معتبر است، تعميرات بر طبق ضوابط كارت طلايي انجام خواهد گرفت.
در اين حالت مي‌توانيد جهت دريافت خدمت با يكي از مراكز پيام شركت امدادخودرو تماس گرفته و يا به يكي از نمايندگي‌هاي مجاز شركت آمیکو مراجعه نمائيد.
دامنه ارائه خدمات :

 

مشتركين شركت آمیکو در يكي از سطوح خدمات طلايي دوستاره، سه ستاره، چهار ستاره

روش ارائه خدمات :

تماس با مركز پيام شركت امداد خودرو و يا مراجعه به يكي از نمايندگي هاي مجاز شركت امداد خودرو

مدارک مورد نیاز :
  • اصل و کپی کارت گارانتی
  • کپی کارت طلایی

سرویس های دوره ای:

به جهت کاهش استهلاک و افزایش طول عمر خودرو، انجام سرویس های دوره ای در فواصل مشخص ضروری است. کلیه نمایندگی های آمیکو پس از اخذ دستور کار از مرکز پیام شرکت امداد خودرو موظف به اخذ پذیرش و انجام کلیه سرویس های تعیین شده به صورت رایگان هستند.
تعميرات كليه خودروهاي توليدي شركت ايران خودرو در طي دوره گارانتي مشمول ضوابط گارانتي بوده و كليه نمايندگي‌هاي مجاز ارس خودرو موظف به پذيرش و تعمير خودرو مي‌باشند.
دامنه ارائه خدمات :
  • مشترکین شرکت امداد خودرو ایران در یکی از سطوح خدمات طلايي دوستاره، سه ستاره، چهار ستاره
روش ارائه خدمات :

جهت اخذ پذیرش برای انجام سرویس های دوره ای با یکی از مراکز پیام نمایندگی آمیکو این شرکت تماس گرفته و یا به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت خودروسازی  آمیکو مراجعه نمائید. پس از انجام سرویس توسط نمایندگی، در صورت تایید نسبت به امضاء فاکتور نمایندگی اقدام فرمائید.
لازم به ذکر است جهت انجام سرویس های دوره ای خودروی خود می توانید در زمان اعتبار اشتراك و فقط در كيلومتر تعيين شده و در بازه ۵۰۰ كيلومتر قبل و حداكثر ۱۵۰۰ كيلومتر بعد از آن براي سرويس مورد نظر به تعمیرگاه و نمایندگی های مجاز آمیکو مراجعه نمائید. در غیر اینصورت نمی توانید از خدمات سرویس مزبور بهره مند شوید
انجام سرویس دوره ای بر اساس کیلومتر کارکرد و سطح خدمت و مطابق جدول ذیل می باشد:

 

سطح خدمت سقف استفاده از سرويس دوره اي
طلايي چهار ستاره از ۵۰۰۰ كيلومتر تا ۶۰۰۰۰ كيلومتر
طلايي سه ستاره از ۵۰۰۰ كيلومتر تا ۴۰۰۰۰ كيلومتر
طلايي دو ستاره از ۵۰۰۰ كيلومتر تا ۲۵۰۰۰ كيلومتر

امداد سیار :

در صورتيكه خودروي شما بعلت نقص فني قابل حركت نبوده و يا حركت آن ممكن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر كشور مي‌توانيد با يكي از تلفن‌هاي مراكز پيام شركت امداد خودرو تماس حاصل نموده، تا امدادگران شركت به ياري شما آمده و اقدام به رفع مشكل و راه اندازي خودروي شما نمايند.
تعميرات كليه خودروهاي توليدي شركت آمیکو در طي دوره گارانتي مشمول ضوابط گارانتي بوده و كليه نمايندگي‌هاي مجاز آمیکو موظف به پذيرش و تعمير خودرو مي‌باشند.

دامنه ارائه خدمات :
  • غيرمشتركيني كه عمر خودروهاي آنها زير ۱۰ سال است
روش ارائه خدمات :
  • پس از اتمام تعميرات سيار، گزارش بازديد و تعمير خودرو را ملاحظه و در صورت تائید آنرا امضاء نموده، سپس يك نسخه از آن را از امدادگر دريافت نمائيد. ضمناً خواهشمند است نظرات خود را در قسمت مربوطه درج كنید
  • در مواردي كه قطعات تعويض شده به حساب كارت طلايي و يا گارانتي باشد، قطعات تعويض شده متعلق به شركت امداد خودرو  بوده كه توسط نمايندگي و يا امدادگر دريافت خواهد شد
مدارک مورد نیاز :
  • مدارك شناسايي خودرو
  • اصل و كپي کارت گارانتی (براي توليدات شركت آمیکو كه مشمول گارانتي هستند)