آغاز فروش نقدی و اقساطی کامیون و کمپرسی آمیکو ۱۴۰۲

شرکت آمیکو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی توانسته با ارائه محصولاتی مرغوب، از نظر کیفی و قیمت سهم عمده‌ای در بازار خودروسازی کشور را به خود اختصاص دهد.
کمپرسی آمیکو، یک نام تجاری مطرح در زمینه تولید کامیون‌های باربر است. این شرکت شرایط نقدی و اقساطی را برای خرید محصولات خود فراهم کرده است. از مهم‌ترین محصولات شرکت آمیکو می‌توان به کامیون تک باری آمیکو ۱۹۲۹ و کامیون کمپرسی آمیکو ۲۶۳۱ اشاره کرد.
در پی استقبال گسترده‌ای که توسط مشتریان، از کامیون‌ها و کمپرسی آمیکو به عمل آمده است، طرح فروش نقدی و اعتباری کامیونت تک باری آمیکو ۱۹۲۹ وکامیون کمپرسی ۲۶۳۱ به تازگی توسط شرکت آمیکو آغاز شده است.
طبق این طرح، برای خرید کامیونت کمپرسی تک باری آمیکو اقساطی، مشتریان بایستی۶۰ درصد کل مبلغ خودرو را به صورت نقدی پرداخت کرده و ۳۰ درصد آن را ۳۰ روز پس از واریز اولیه و ۱۰ درصد باقیمانده را ۵ روز قبل از تحویل باید واریز نمایند.
همچنین برای فروش کامیون آمیکو نقدی، کل مبلغ باید واریز گردد و شرایط فروش اعتباری کامیونت کمپرسی ۲۶۳۱ همانند کامیون تک باری آمیکو ۱۹۲۹ خواهد بود.
برای اطلاعات بیشتر در مورد فروش نقدی و اقساطی کامیون آمیکو می‌توانید، از طریق شماره تلفن‌های قرار داده شده در پایان متن با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
شماره‌های تماس
۰۲۱-۴۴۰۷۹۷۱۴| ۰۲۱-۴۴۰۹۵۶۹۱
۰۲۱-۴۴۰۶۵۹۳۸| ۰۲۱-۴۴۰۷۴۷۶۰
۰۲۱-۴۴۰۵۹۳۷۲| ۰۲۱-۴۴۰۳۵۷۴۱
۰۲۱-۴۴۰۳۳۹۹۷ | ۰۲۱-۴۴۰۳۲۵۶۶