محصولات آمیکو

کامیونت آمیکو ۶ تن  EM6 

کامیونت باری ۶ تن  آمیکو، که برای حمل بارهایی با تناژ پایین طراحی و ساخت شده اند و از نظر قیمت مقرون به صرفه بوده که یکی از ویژگی های کامیون ۶ تن آمیکو استاندارد زیست محیطی بوده که مورد توجه بسیاری از طرفداران محیط زیست قرار گرفته است.

کامیونت  آمیکو ۵ تن  M5/2 

کامیونت EM5/2 با طراحی زیبا و موتوری قدرتمند عرضه بازار صنعت خودرویی شده .این کامیون می تواند تناژ باری  تا سقف ۵/۲ تن را جابه جا کند و دارای استهلاک پایین قطعات می باشد.کامیونت ۵/۲ تن آمیکو جز یکی از پرفروش ترین ها در بازار ایران است که این موفقیت را همواره  مدیون کیفیت بالای قطعات و ظاهر زیبای کامیونت است.

کامیون آمیکو ۱۶ تن  M1929C 

قطعات استفاده شده در کامیونت آمیکو  19 تن با دقت و کیفیت بالاطراحی و ساخته شده اند و با توجه به قیمت مناسب و کیفیت قطعات بالا رقیب خوبی برای محصولات مشابه داخلی است.

کامیون باری آمیکو تک محور  M1929D 

کامیون باری آمیکو در در سطح بالایی از ایمنی قرار گرفته و توانسته در تست تصادف جامع با موفقیت پشت سر بگذارد.زیبایی بیرونی و کابین نیز توانسته نظر رانندگان  کامیون ها را به خود جذب کند.

کامیون باری آمیکو جفت محور M2631C  

کامیون جفت محور آمیکو به دلیل قدرت ۳۳۶ اسب بخار و گشتاورد بالا در بازار خودروهای سنگین همیشه جز یکی از پرفروش ترین ها بوده است و با دارا بودن ویژگی هایی همچون سامانه  تعلیق در محور عقب و کابینی با طراحی روز دنیا، کاملا متفاوت و متمایز از محصولات دیگر در حال حاضر کشور است .

کمپرسی آمیکو تک محور M1929D  

آمیکو با سابقه درخشان در صنعت خودروهای سنگین بخصوص کامیون کمپرسی  در زمره ۱۰برند معتبر و شناخته شده در عرضه خودروسازی محسوب می شود.کمپرسی جفت محور به دلیل قدرت بالای موتور و سازه هیدرولیکی قدرتمند، برای تخلیه بار جایگاه خوبی در دل بازار ایران کسب کرده است.

کمپرسی آمیکو جفت محور M2631D  

کمپرسی جفت محور با داشتن قطعه هیدرولیکی قابلیت این را دارد که به راحتی بار خود را تخلیه کند . از جمله برتری های کمپرسی آمیکو نسبت به دیگر رقبا داشتن گیربکس قدرتمند و امکانات جانبی سرنشین بوده که بسیار حائز اهمیت است که این امر باعث شده  مجموع صنعتی آمیکو را بیش از پیش در همه زمینه های صنعت خودروسازی سربلند بیرون آورد.

کامیون آمیکو M2631 

مجتمع صنعتی  آمیکو که همواره در همه ی زمینه ها موفق بوده است کامیونی را عرضه بازار کرده است که مجهز به تجهیزات آتش نشانی بوده و قابلیت های بالایی را دارد و در سازمان آتش نشانی مورد استفاده قرار میگرد این کامیون آمیکو  از آزمایش های انجام شده سربلند بیرون آمده است و مورد تایید سازمان استاندارد کشور قرار گرفته است.

کامیون آمیکو M3840C 

این محصول شرکت صنعتی آمیکو در کلاس کانتینرها قرار دارد و قادر است بارهایی با وزن بالایی را جابه جا کند.کامیون M3840C آمیکو به دلیل طراحی بی نظیر در ساخت قادر است به راحتی تخلیه  و بارگیری انجام دهد  و به راحتی میتواند از بار در مقابل باران و آفتاب محافظت کند.

کامیون آمیکو M3840 

کامیون آمکیو M3840 نوعی از کامیون میکسر است که دستگاه میکسر بر روی کامیون قرار میگیرد و حمل سیمان را از محل ساخت تا محل مصرف بر عهده دارد. کامیون میکسر آمیکو برای حمل بتن از محل استقرار بچينگ پلانت به محل پروژه مورد استفاده قرار مي گيرد و متشكل از كاميون و ميكسر نصب شده بر روي آن مي باشد.

کشنده آمیکو تک محور M2640T  

کامیون کشنده ها ماشین های سنگین برای حمل بارهای بالای بیست تن هستند.کشنده تک آمیکو با داشتن موتور قدرتمند و کیفیت طراحی توانسته نظر رانندگان ایرانی را به خود جلب کند. موتور قدرتمند این کشنده دارای ۴۰۰ اسب بخار قدرت وحجم ۱۱۵۹۶ (cc) است.

کشنده آمیکو تک محور M1929T  

کشنده ها نوعی از کامیون هستند که  قسمت بارگیر ندارند و به صورت مجزا تولید می شوند. با وصل کردن تریلرها با کاربرد متفاوت به کشنده ها، دارای کاربری های متفاوت می شوند.کشنده تک محور M1929T آمیکو از نظر قیمتی در مقابل دیگر رقبای خود بسیار مقرون به صرفه تر بوده و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

پیکاپ دوکابین آسنا ۲۲۴M

پیکاپ آسنا محصول جدید پرقدرت شرکت آمیکو می باشد که به تازگی از آن رونمایی شده است و به دلیل طراحی زیبای ظاهری و دارا بودن امکانات بسیار بی نظیر و قدرت موتور۱۴۳ اسب بخار یکی از مهمترین محصولات تولید موفق گروه صنعتی آمیکو در سال های گذشته می باشد.

پیکاپ آراز تک کابین ۱۲۲ML

بارکش آمیکو یا پیکاپ تک کابین آراز جز کلاس پیکاپ تک کابین با کاربری بارکشی می باشد که در سبدتازه ترین محصولات گروه صنعتی آمیکو قرار گرفته است که با موتور دوگانه سوز و قدرت ۱۴۳ اسب بخار تولید شده است که میتوان گفت موتور قلب تپنده ماشین می باشد.

پیکاپ تک کابین آراز ۱۲۲M 

پیکاپ تک کابین آمیکو که با نام تجاری پیکاپ آراز به بازار ناوگان حمل و نقل باری کشور معرفی شده است توانسته توجه بسیاری از علاقه مندان به خودروهای پیکاپ باری را به خود جلب کند و به دلیل آپشن های مورد استفاده در خودرو میتوان گفت آینده ای روشن برای این محصول شرکت ارس خودرو میتوان خاطر نشان شد.

پیکاپ تک کابین آراز ۱۲۴ML:

پیکاپ ۱۲۴MLآمیکو با موتور ۴ سیلندره و دوگانه سوز  و قدرت ۱۴۳ اسب بخار طراحی و تولید شده استوآمیکو یک شرکت خودروسازی موفق در زمینه ساخت انواع خودروهای تجاری و انواع کامیون است.