قیمت محصولات آمیکو

 آمیکو دیزل که بیشتر با خودروهای تجاری و مخصوصاً کامیون های آن شناخته می شوددر سال های اخیر به دلیل خدمات بی شایبه خود به مشتریان توانسته علاوه بر محصولات با کیفیت بالا رضایت خریداران را جلب کرده و موفق شده است در چند سال متوالی جز یکی از برند های مطرح دنیا و برترین های خودروسازی کشور قرار بگیرد.امسال برای آمیکو  سال پرباری بوده و این کارخانه از همان ابتدای سال با قدرت وارد عرصه رقابت شده است.

قیمت محصولات آمیکو با توجه به معیار هایی همچون فصل فروش و کلاس خودرویی متفاوت بوده و با توجه به آبشن های کامیون های باری ارزش قیمتی محصول در رنج  متفاوت قرار می گیردو متغیر است.نمایندگی آمیکو  همواره سعی دارد که شما مشتریان عزیز در خرید محصول مورد نظر اطمینان خاطر و آرامش داشته باشید و با در نظر گرفتن نوع محصول شرایط فروش ویژه ای را در نظر گرفته است و خودروهای  باری تولیدی خود را در کلاس های مختلف با شرایط لیزینگی به فروش می رساند.

قیمت فروش محصولات آمیکو با توجه به چند معیار توسط متخصصین این مجموعه تایین می شود و همواره سعی شده که قیمت نهایی تایین شده به نفع خریداران و مورد رضایت آنها قرار بگیرد. قیمت گذاری محصولات با توجه به معیار هایی همچون کلاس خودرو، تجهیزات وامکانات ، قدرت موتور،کیفیت محصول و ایمنی و کیفیت قطعات، تناژ بار قابل حمل  کاربری ان و با توجه به فصل و شرایط اقتصادی کشور متغیر می باشد.

ارتقای کیفیت محصولات آمیکو باعث شده است که امسال شرایط خودرو متنوع و فراتر از حد انتظار بازار باشدبه طوری که دیگر خودروسازی ها سعی می کنند شرایط فروش خود را با نمایندگی ارس خودرو تطبیق دهند.

نمایندگی ارس خودرو به دلیل ارائه محصولات با ایمنی بالا و کیفیت برتر در میان رقبای خود در سطح خاورمیانه جز یکی از برند های مطرح و پرفروش بوده و به دلیل مقرون بودن محصولات و تنوع کامیون های باری که به طور مثال می توان از کامیونت آمکیو در سه تناژ مختلف، انواع کشنده ها و خودورهای آتش نشانی و میکسر نام برد که در کشورمان علاقه مندان زیادی را در حوضه حمل ونقل جاده ای به خود جلب کرده است.

خریداران محترم می توانند برای کسب اطلاع از شرایط فروش محصولات آمیکو و یا هرگونه سوال در رابطه با خرید محصولات با کارشناسان مادر تماس باشند.