شرایط فروش کامیونت آمیکو اقساط ۹۹

 

شرایط فروش اقساطی محصولات شرکت آمیکو برای اطلاعت بیشتر می‌توانید با ما در تماس باشید.

فروش ویژه کامیونت های آمیکو در سال جدید ، شرکت آمیکو در نظر دارد محصولات جدید خود را با قیمتی مناسب وارد بازار کند ، اما در حال حاضر زمان مشخص آن از سوی مدیران شرکت اعلام نشده است و در صورت اعلام به صورت کتبی در داخل همین صفحه قرار خواهد گرفت ، فروش اقساط برای تمام عموم آزاد است و تمامی افراد می‌تواند با هر کد ملی یک بار در سامانه سایت ما ثبت نام خود را انجام بدهند.

می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در صورت باز شدن سایت از سوی کارخانه ، با مشاورین ما در تماس باشید تا بتوانید به سرعت خرید خود را انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید و یا می‌توانید برای اطلاع از قیمت های روز کامیونت های امیکو در تناژ مختلف با مشاورین ما در تماس باشید. 

با توجه به محدود بودن در زمان ثبت نام حتما و حتما در زمان تعیین شده به سرعت نسبت به خرید محصول خود اقدام نمایید ، در صورت باز شدن سامانه فروش تعداد خودرو قابل فروش از سوی شرکت به دلیل محدودیت های به وجود آمده در داخل کشور اندک است ، پس هرچه سریع تر با شماره های مشاورین در تماس باشید تا شما را در فرآیند ثبت نام راهنمایی کنند.

قیمت آمیکو 

قیمت گذاری محصولات جدید آمیکو به خصوص کامیونت ها هنوز مشخص نشده است و نمی‌توانیم قیمت مشخصی را برای آن اعلام نماییم ، قیمت های شرکتی تنها در روز فروش اعلام خواهد شد.